Reklama - opis z Wikipedii
Według dyrektywy 2006/114/WE UE reklama oznacza przedstawienie w jakiejkolwiek formie w ramach działalności handlowej, gospodarczej, rzemieślniczej lub wykonywania wolnych zawodów w celu wspierania zbytu towarów lub usług, w tym nieruchomości, praw i zobowiązań.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama
Reklama zewnętrzna (ang
Reklama zewnętrzna (ang. outdoor advertising lub out-of-home advertising) ? reklama zewnętrzna, umieszczana poza miejscem zamieszkania konsumenta. Jej zadaniem jest dotarcie do konsumentów, kiedy są oni poza domem.
Jedna z form reklamy zewnętrznej, wykorzystująca digital signage nazywa się digital out-of-home (DOOH) advertising. Jest to wizualna elektroniczna komunikacja. Jej celem jest dostarczanie przekazu reklamy lub informacji do konkretnych miejsc, w określonych porach z treścią dopasowaną do lokalizacji wyświetlacza.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama_zewnętrzna
Ekstrawaganckie
Nowoczesne są bardzo często spotykane w polskich miastach. Dzieje się tak dlatego, że osoby wykonujące różnego rodzaju działalność gospodarczą bardzo chętnie wykorzystują właśnie do zaplanowanych przez siebie kampanii reklamowych.
Takie kampanie są bowiem bardziej skuteczne, a jednocześnie stosunkowo tanie. Poza tym trzeba przyznać, że nowoczesne mogą być naprawdę bardzo nietypowe a co za tym idzie bardzo skutecznie zwracać uwagę potencjalnych klientów na konkretny produkt sprzedażowy. Niektóre z nich określane są nawet awangardowymi przyczepami mobilnymi, a ich wyposażenie dedykowane jest bardziej wymagającym klientom, którzy bardzo wysoko cenią sobie zagwarantowanie im możliwości przeżywania wysokich wrażeń estetycznych.