O marketingu typu outdoor i nie tylko

wczas sprzedawane przez nich towary będą mogły być naprawdę dobrze sprzedawane. Wobec tego stawiają bardzo duże wymagania osobom wykonującym reklamy mobilne. Tymczasem również osobom zajmującym się projektowaniem reklam mobilnych

O marketingu typu outdoor i nie tylko

Dobrze wyglądające reklamy mobilne

Osobom zamawiającym wykonanie reklamy mobilnej zależy na tym, aby wyglądały one bardzo atrakcyjnie. Wiedzą bowiem bardzo dobrze, że tylko wówczas sprzedawane przez nich towary będą mogły być naprawdę dobrze sprzedawane. Wobec tego stawiają bardzo duże wymagania osobom wykonującym reklamy mobilne. Tymczasem również osobom zajmującym się projektowaniem reklam mobilnych zależy na tym, aby ich praca znajdowała się na jak najwyższym poziomie. Wobec tego wykonują one nie tylko dobrze wyglądające, ale też po prostu atrakcyjne reklamy mobilne. Takie reklamy powinny być także bardzo przyjemne dla oczu i sprawiać, że będą one na długo pozostawały w pamięci kojarząc się z czymś naprawdę przyjemnym.


Reklama - cytat z Wikipedii

Reklama (z łac. reclamo, reclamare ?odzew?; re 'w tył, znów, naprzeciw? i clamo, clamare ?wołać?) ? informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei (np. promowanie marki).
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama


Reklama Działanie- cytat z Wikipedii

Reklama może być:

Reklama przybiera różną postać ? od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu bez rzetelnej informacji merytorycznej o przedmiocie reklamy, co często przypisuje się reklamie telewizyjnej.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Reklama